loading...
گیتارعشق
مجتبی بازدید : 660 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (21)

از خدا پرسیدم:
اگر در سرنوشت ما
همه چیز راازقبل نوشته ای
دعاکردن چه سودی دارد؟
خداوند خندید و گفت:
شاید در سرنوشتت
نوشته باشم :
هر چه دعا کرد
•●
.●•
دعای باران چرا؟!
دعای عشق بخوان!
این روزها دلها تشنه ترند تا زمین...
خدایا کمی عشق ببار!!!...
•●
.●•
خدایا هر کس به یادم هست به یادش باش
اگر کنارم نیست کنارش باش
اگر تنهاست پناهش باش
اگر غم دارد غمخوارش باش
•●
.●•
دلم شکسته تر از
شیشه های شهر شماست
......شکسته باد آنکه
دلش این چنین میخواست....
•●
.●•
شبی غمگین شبی بارانی و سرد
مرا در غربت فردا رها کرد
دلم در حسرت دیدار او ماند
مرا چشم انتظار کوچه ها کرد
به من می گفت تنهایی غریب است
ببین که غربتش با من چه ها کرد
تمام هستی ام بود و ندانست
که در قلبم چه آشوبی به پا کرد
و او هرگز شکستم را نفهمید
اگر چه تا ته دنیا صدا کرد
•●
.●•
تا تویی در خاطرم با دیگران بیگانه ام
با خیالت هم نشین با دورریت دیوانه ام
•●
.●•
دلمان که می گیرد
تاوان لحظه هایی است
که دل می بندیم
•●
.●•
چه زیبا.. گفتم دوستت دارم!
چه صادقانه.. پذیرفتی!
چه فریبنده آغوشم برایت باز شد!
چه ابلهانه.. با تو خوش بودم!
چه كودكانه.. همه چیزم شدی!
چه زود.. به خاطر یك كلمه مرا ترك كردی!
چه ناجوانمردانه.. نیازمندت شدم!
چه حقیرانه.. ..
واژه غریب خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه.. من سوختم!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bita در تاریخ 1348/10/11 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

میییییییییییییییییییییییییییییسی
که بهم سر زدینشکلکبازم بیاین اون طرفاشکلک

این نظر توسط شكوفه در تاریخ 1348/10/11 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گرامي
مرسي از حضورتون موفق باشي و دلتون
بهاري شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دريا در تاریخ 1348/10/11 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

سلام خيلي قشنگ مينويسي انشااله به عشقت برسي زوديشکلک

این نظر توسط roya در تاریخ 1348/10/11 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

ممنون که به وبلاگم سر زدی.وبلاگ خودته .هر وقت خواستی بیا
بای بای

این نظر توسط دريا در تاریخ 1348/10/11 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

ممنون از حضور سبزتون

این نظر توسط رها در تاریخ 1348/10/11 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

هر صبح طلوعی دیگر است بر انتظار فرداهای من
قاصدک خوش خبرم روزهاست که نیامده
ومن در پشت پنجره ی تنهایی تو را می خوانم و خاطراتت را.
خواهم ماند تنها در انتظار تو...
چرا نوشتم در برگ تنهاییم برایت، نمی دانم...
روزی خواهی آمد، می دانم
گریان نمی مانم. خندانم برای ورودت ای عشق

این نظر توسط roya در تاریخ 1348/10/11 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

20ته

این نظر توسط رها در تاریخ 1348/10/11 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

هر صبح طلوعی دیگر است بر انتظار فرداهای من
قاصدک خوش خبرم روزهاست که نیامده
ومن در پشت پنجره ی تنهایی تو را می خوانم و خاطراتت را.
خواهم ماند تنها در انتظار تو...

این نظر توسط محمد مهدی در تاریخ 1348/10/11 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا وبلاگ عالی داری خیلی خوشم امد
ولی حیف امار بازدیدت کمه اگه میخواهی امار بازدید هر دوتامون بره بالا بیا باهم تبادل لینگ کنیم
منو با اسم عشق واقعی........!؟ لینگ کن ممنون میشم
اگه لینگ کردی بیا وب سایت من یه نظر بده منم شمارو لینگ کنم

منتظرتم
http://ashgeeeee.mihanblog.com/

این نظر توسط رها در تاریخ 1348/10/11 و 11:49 دقیقه ارسال شده است


از سرگشتگی های دنیا و روز گار خسته و دل نگرانم
می خواهم دیوار های فاصله را کنار بزنم .
چرا که به این ایمان و باور رسیده ام که هیچ کس
جز تو فریاد رسم نیست و نزدیکتر از تو به من وجود ندارد
پس جوانه های یادت را با اشک ندامت چشمانم
دوباره شکوفا میکنم امید که پذیرا باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ رو برای کسی ساختم که عاشقشم و هیچوقت نمیتونم بدستش بیارم.امیدوارم یه روزی بفهمه که چقدر دوستش دارم هرجا که باشم فراموشش نمیکنم.ای کاش مال من بودی. *پروفایل فعال است* ╦╦══♥♥عشق♥♥══╦╦
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فریاد های بیصدا
  • آوای تنهایی
  • پژواک یک سکوت
  • احساس گمشده
  • جوجه
  • شطرنج زندگی
  • tanhaiye man
  • TANHAII
  • فانوس
  • مبانی اینترنت وکامپیوتر
  • Dr shariati
  • من از هـمــــه تنــــهاتــرم
  • رویای عشق(عهدیه جوون)
  • عشق
  • به نام عشق
  • عشق وعاشقی
  • ღஜღ عاشقانه ها ღஜღ ♥
  • طرفداران سالومه سیدنیا
  • ساحل آرام
  • گل احساس
  • عـــــشــــــــــــــــــــــــــــــق
  • عشق من وتو
  • ع ش ق
  • ثبت دامنه وفروش هاست
  • مادوستدارسایه های تیره هم هستیم
  • عاشقانه ها
  • توعشق منی
  • زندگی من
  • مطالب جالب-موبایل-كامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
  • ::تبادل لینک هوشمند و خودکار::..
  • لینک من
  • همه چيز از همه جا
  • ミღخودمو خودتミღ
  • بهترين سايت عكس و پيامك
  • ღ♥ღ♥ღتبسم نیلوفریღ♥ღ♥ღ
  • دهکده ی سرگرمی وتفریح
  • ع ش ق
  • ..::::..
  • ۩۞۩★ بزرگترین گالری عکسُ★ ۩۞۩
  • وبلاگ تفریحی یاس
  • ♥♥♥♥romehdinio♥♥♥♥
  • Azərbaycan-Traxto
  • وبلاگ پر بازدید دختر و پسر
  • saeed-love
  • دخمه دختر پسر هاي عاشق
  • عاشقانه
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 1262
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 2,082
  • بازدید کلی : 66,631
  • کدهای اختصاصی

    آمار سایت

    قالب وبلاگ

    عشق

    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    عشق

    یادم آمد شب بی چتر وکلاهی که به بارانی مرطوب خیابان زدم آهسته و گفتم چه هوایی است خدایی من و آغوش رهائی سپس آنقدر دویدم طرف فاصله تا از نفس افتاد نگاهم به نگاهی دلم آرام شد آنگونه که هر قطرهء باران غزلی بود نوازش گر احساس که می گفت فلانی! چه بخواهی چه نخواهی به سفر می روی امشب چمدانت پر باران شده پیراهنی از ابر به تن کن وبیا!